Bussar i Örebro Län, Värmlands Län

Startat av Stefan P, 17 december 2010, 14:31:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Stefan P

Hej

Jag undrar varför man ser lila stadsbussar, vill se mera av bussarna som går tex. Odensbacken, Karlskoga, osv?

Vill även ha mer bilder på bussar från Värmlands län speicellt stadsbussar i Kristinehamn?

mvh Stefan P

bisquit

Okej. får väl fota lite, samt lägga upp de bilder man har...  :P

Gabi94

Finns den röda MAN:en kvar med vagn nummer 6530?

Bussmicke

Varför inte åka dit själv o sedan visa oss? ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bussfan

har för mej att bussmicke har bilder på en del av kristinehamns tätortstrafik ;)

j-a

Här kommer iallafall 5 bilder från Kristineham från 27 april 2010,vet inte om alla dessa bussar går kvar där nu?

Nobina 5103

Nobina 6479

Nobina 6477

Nobina 6478

Nobina 5102

bussfan

tror samtliga går kvar + en vikariebuss som är vit

j-a

bussfan

Stefan P

Hej 

Tack för alla Värmlandsbilder. Vart alla bilder på landsortbussar i Örebro Län ivägen tex. Nora, Hällefors, Odensbacken, Hampetorp, Sköllersta osv.

mvh Stefan P

Bese001

Citat från: j-a skrivet 18 december 2010, 21:56:51 PM
Och den vita är?? ;)
Kan den vita vara 6486, WAX 604 som är av samma typ som 6477-79 men som kom från Falun(Vit)
2010-10-21?

bussfan

kan nog stämma.Går som vikariebuss står iaf på bussens sidor

bisquit

Här kommer några Örebro läns! Bussbilder från året som gått! http://i788.photobucket.com/albums/yy161/bagarensliv/100_0829.jpghttp://i788.photobucket.com/albums/yy161/bagarensliv/100_0737.jpg[/img] Gott nytt år och hoppas dessa bilder uppskattas. Även om de flesta är Repriser ifrån mig.. 8)

Gabi94

OK, jag vet att dom blåa LT står för Örebro och dom gröna för Sörmland, vad är dom lila LT förnåt, stadsbussar i Örebro?

bisquit

Ja det är Lila stadsbussar i Örebro. Som körs av Nobina i samarbete med länstrafiken. På uppdrag av Örebro Kommun.  8)