Två Beulas på linje 100 [Bilder]

Startat av Bernt Talbrant, 14 december 2010, 00:57:56 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bernt Talbrant

Orusttrafikens 70893 och 70892 gick på turerna efter varandra från Borås resecentrum till Göteborg på måndagseftermiddagen.

Bussmicke

Ser ut att ha blivit ett lyft med dessa bussar sedan de kom i trafik jämf. med tidigare..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

the0fiskis

vad var det för sorts fordon brevid?(skopbilen)

Björn Lövdahl

Citat från: the0fiskis skrivet 14 december 2010, 17:38:36 PM
vad var det för sorts fordon brevid?(skopbilen)

Troligtvis där biljetterna säljs för tillfället.
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Staffan Sävenfjord

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 14 december 2010, 17:40:45 PM
Troligtvis där biljetterna säljs för tillfället.

Ja, det är en ambulerande bil för information och biljettförsäljning. Bemannad med en hel skrälldus Västtrafik-folk som dock också rörde sig runt Resecentrum och centralstationen för att informera. Stundtals var det i går rätt många som stod i kö för att köpa biljett där. Bilen skall stå kvar i första hand till 23 december måndag-fredag.

yngrot

Det saknas en vagn som Vänersborgs linjetrafik backade på ... Kjellgrens 45002 är utlånad till Gbg om jag fatta det rätt,  så starten har väl vissa problem över sig..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina