Så det snöar så det snöar..

Startat av Möllers, 19 november 2010, 09:04:48 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Andreas91

Synen känns bekant ifrån ett bitande kallt Uppsala igår kväll...  ;D Härliga bilder!

Möllers

Tack du gillade bilderna.
Kom mer ikväll men nu snöar det lite bara.

Peter Rost

Och här i Stockholm har det börjat att snöa lite lätt. Återstår att se om kommande vinter blir lika kall och snörik som den förra, Brrr. :P

/Peter

Joakim Wahlberg

Trevliga bilder :) Och när man nyss kollat ut genom fönstret så ser man snö på marken! :D Hoppas verkligen vi får en lika snörik vinter igen som förra.
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Camilla

Citat från: Joakim W skrivet 20 november 2010, 00:28:28 AM
Trevliga bilder :) Och när man nyss kollat ut genom fönstret så ser man snö på marken! :D Hoppas verkligen vi får en lika snörik vinter igen som förra.

Man kan ju alltid hoppas på en snörik vinter i år också och det ser ju rätt så lovande ut just ni för nu är det vitt på marken i Hemmesta

Peter C

Citat från: Camilla skrivet 20 november 2010, 00:32:48 AM

Man kan ju alltid hoppas på en snörik vinter i år också och det ser ju rätt så lovande ut just ni för nu är det vitt på marken i Hemmesta

Blir det "trafikkaos" i Hufvudstaden inatt då kanske?  ;)

Camilla

Citat från: Peter C skrivet 20 november 2010, 00:38:49 AM
Blir det "trafikkaos" i Hufvudstaden inatt då kanske?  ;)

Det finns väl risk för det men än så länge är B9S ute och rullar på 474

Peter C

Citat från: Joakim W skrivet 20 november 2010, 00:28:28 AM

Blev orolig när jag läste ditt inlägg, men såg senare att du bara e 14år. Då är det säkerligen roligt med snö och is, men halka runt med 25,25 meter lastbil e inte lika roligt.  :(

Camilla

Citat från: Peter C skrivet 20 november 2010, 00:43:12 AM
Blev orolig när jag läste ditt inlägg, men såg senare att du bara e 14år. Då är det säkerligen roligt med snö och is, men halka runt med 25,25 meter lastbil e inte lika roligt.  :(

Jag kan lova dig att det är lika roligt när man är 32 år och har en son på 5 år för då kan man ut och åka pulka med gott samvete

Möllers

fontheking5

Snöar rätt bra idag också , synd man vrickade foten igår så man måste sitta inomhus .

fontheking5

Stefan Lindberg

Citat från: fontheking5 skrivet 05 december 2010, 15:50:55 PM
Fick några snöbilder idag.

Så oerhört snyggt med datumstämpeln på bilderna.
Du har aldrig tänkt tanken att datum lagras i Exif !

fontheking5

Ja i alla fall på Canon Powershot S90 kan man ställa in det i någon meny .