På gränsen till Roslagen

Startat av Ersa, 06 november 2010, 00:23:18 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Fast Edsbro räknas väl till Roslagen?

Korta 808:or är lite tråkiga, men på måndag blir det en längre tur till Norrtälje, inkl Smara vändplan. :)

Arlanda ur en tredje linjes perspektiv. Det gäller att inte förväxla den med Swebus 867:s och UL 801:s färdvägar när man är där ute.

Regel nr 1: Aldrig missa passningarna! Här kommer bussen mot Rimbo och Norrtälje.

Och så en liten sväng västerut till Uppsala för att äta lunch.

lil-sis

Åby vägskäl ger mig mardrömmar.

När jag fortfarande jobbade tidigt så fanns det en tur på morgonen där 677 vände tillbaka till Norrtälje vid vägskälet och där en gul 677 skulle möta upp för vidare färd mot Uppsala.

Den var inte sen en gång  :o Efter att ha fått ringa TL mer än en gång så började jag åka första turen. Längre tid i garaget men mindre magsår  ::)

Ersa

Inits nya BussPC som finns i alla SL-bussar vore smidig även i alla UL-bussar. Tänk att kunna prata med varandra utan krångel. :)

KG

Citat från: Ersa skrivet 07 november 2010, 20:37:07 PM
Inits nya BussPC som finns i alla SL-bussar vore smidig även i alla UL-bussar. Tänk att kunna prata med varandra utan krångel. :)

Då försvinner ju poängen med en och samma operatör i ULland. Aldrig i livet att UL skulle erkänna att deras system är skräp.