Nytt garage i Stockholms innerstad (vagnlista)

Startat av Ted Selander, 02 november 2010, 07:34:14 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ted Selander

Citat från: Jim skrivet 02 november 2010, 19:52:05 PM
Du har missat 27xx. Dessa stod i frihamnen i morse. I allafall några. Minns ej numret på dessa.

74xx Scaniorna skulle komma nån gång under nästa år. Vet du mer info Ted?

Inga 27xx vagnar är överförda officiellt. Kanske var inte alla vagnar i min lista friska i helgen, och det kommer alltid att finnas tillfälliga lån/överföringar. Utbytesvagnar med Hornsberg vid större verkstadsjobb t.ex.

Vi har ju sett 7474 livs levande på mässan, jag har ingen mer precis leveransuppgift.

/Ted

Optimal

Citat från: Ted S skrivet 02 november 2010, 22:49:17 PM
Inga 27xx vagnar är överförda officiellt. Kanske var inte alla vagnar i min lista friska i helgen, och det kommer alltid att finnas tillfälliga lån/överföringar. Utbytesvagnar med Hornsberg vid större verkstadsjobb t.ex.

Vi har ju sett 7474 livs levande på mässan, jag har ingen mer precis leveransuppgift.

/Ted

Körde 27xx idag på 65an. Hämtade ut den i Frihamnen i morse. Stod etiketter på förarplatsen vart den skulle parkeras i Frihamnen osv, Det såg ut som det skulle vara permanent.

Ted Selander

Citat från: Jim skrivet 02 november 2010, 22:52:39 PM
Körde 27xx idag på 65an. Hämtade ut den i Frihamnen i morse. Stod etiketter på förarplatsen vart den skulle parkeras i Frihamnen osv, Det såg ut som det skulle vara permanent.

Ja, jag ser i Hastus att 2758 som enda 27xx vagn rullat där både måndag och tisdag. Du får vara glad åt att ha kört en "främmande besökare", för det lär vara tillfälligt. Allt kan dock hända!

/Ted

Optimal

Citat från: Ted S skrivet 02 november 2010, 23:13:19 PM
Ja, jag ser i Hastus att 2758 som enda 27xx vagn rullat där både måndag och tisdag. Du får vara glad åt att ha kört en "främmande besökare", för det lär vara tillfälligt. Allt kan dock hända!

/Ted

Den gick som sjutton, tror motorn och lådan är "ny" renoverad. :D Man kunde köra om bilar med den när trafikljusen slog om till grönt. Om man nu ville det. Så hoppas den stannar ett bra tag till.