Huvudmeny

Mera MaxCi

Startat av Ersa, 15 september 2007, 12:35:52 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

"Det är för mycket SL-rött här" brukar folk säga, och i och med att jag själv la upp bilder på två röda Linkar måste jag ju kompensera mig själv!  ;)

Zella

Wow... supersnygg bild...  :D

Bussmicke

För mycket rött?
Mer blått. gult och grönt..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Krille

Ersa

Ja, Jacobs gamla Canon Powershot A410 lyckades jag klantigt nog tappa bort, så jag köpte en begagnad Canon Powershot A85 på Tradera istället, vilken tar bra bilder för att vara en liten billig kompaktkamera. Det står på olika hemsidor att A410:an har 3,2 megapixlar, medan A85 har 4,0 megapixlar, så jag kan ha bytt upp mig.

Underligt att A410:an inte kommit fram ännu. Det man tappar bort brukar ju komma fram i samma minut som man köpt en ersättningspryl.

bussgrabben

Hoppas det inte försvann några viktiga bilder på blå bussar med kameran bara ;)

Första bilden är hur bra som helst!

LinusA

Grattis till första bilden, en riktig tiopoängare!

yngrot

Kalasbilder på en kanonbuss iaf för oss som kör dem  ;D men var är apan nuförtiden??  Har apan blivit åksjuk så han inte vill följa med  ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Ersa

Apan är allergisk mot låggolv  ;)

yngrot

Det kan jag förstå att han är  ;) undrar om det skulle gå att få ett läkarintyg på en sån sjukdom  ::)
För närvarande kör jag bara landsbyggd med Volvo carrus vega B10 m .. hoppas det får förbli så.
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina