Huvudmeny

Maxcimania

Startat av Andreas, 28 oktober 2010, 20:10:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas

Lite blandade MaxCibilder från det gågna året. Kan vara en av de sista trådarna jag lägger upp här tyvärr, men lite för MaxCifantasterna får det lov o bli. :P Alla är inte topp och många är reprisbilder, men det går nog iaf. ;)

5039 (5 Oktober)

5054 (3 Maj)

5061 (20 Mars)

5062 (19 Juni (bröllopsdagen))

5078 (20 Mars)

5088 (En av de senaste bilderna, fotad igår (27/10))

5090 (27 April)

5105 (19 Juni)

5122 (19 Juni)

Flexbussen 5131 och sista bussen i denna tråd (Även denna blev fotad igår, 27/10).

the0fiskis

får man fråga varför deta kan bli ditt sista inlägg?

Andreas

Citat från: the0fiskis skrivet 28 oktober 2010, 20:29:10 PM
får man fråga varför deta kan bli ditt sista inlägg?

Det är av lite personliga skäl. En orsak är att i nuläget kommer det att vara rätt körigt med en hel del plugg åtminstone denna termin, sen för att jag tänker försöka jobba på att kanske komma ett steg närmare min dröm att skapa en musikkarriär. Det är en dock en bit kvar dit och jag har inte orkat lägga så mycket energi på det tidigare, men lite demoinspelningar och sånt finns, så vi får väl se vart det bär! :D Jag hoppar kanske in lite då o då och checkar läget, men jag kommer att dra ner på det en del troligtvis. Skall försöka få upp lite material som jag har planerat att lägga upp, men som inte har blivit av ännu, främst för att jag har lyckats glömma bort det. :P

the0fiskis

Carl Eric

Lycka till får man ju då säga! Även om det blir tomt utan dina inlägg!  :P
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Jonas Strömblad

Citat från: Andy91 skrivet 28 oktober 2010, 20:10:27 PM
Lite blandade MaxCibilder från det gågna året. Kan vara en av de sista trådarna jag lägger upp här tyvärr, men lite för MaxCifantasterna får det lov o bli. :P

Ja, om detta är det sista inlägget så var det i alla fall en riktig crescendoavslutning om man skall rida lite på din musikkarriär. Fina fisken skulle jag vilja säga, och lycka till!  :)
/J

yngrot

Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Jonas Strömblad

För att fortsätta musikaliskt;
- I said to the man do you speak my language? He just smileyed and gave me a vegemite sandwich.
Fast du får byta ut vegemitemackan mot MaxCi-bilder  ;)
/J (som inte gillar vegemite)

Andreas

Ett mycket stort tack till er alla för alla lyckönskningar! Det värmer mycket! :D Personligen, så har det varit något speciellt och väldigt roligt att lära känna er. Härligt att ni gillade MaxCi-bilderna!

Jonas och ni andra: Jag kan även meddela att det sitter repristecken efter crescendot, så minst en gång till kommer det att bli ett bildsvep!  ;D Lite tidigare osläppt material, om man säger så! ;)