Persontrafik 2010, del. 8 - Sista delen

Startat av Carl Eric, 27 oktober 2010, 20:36:34 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

8 delar blev det från mässan, som har öppet även imorgon, verkligen värt ett besök!

Lite tråkigt dock att jag inte träffade fler forumiter, nu när jag har sett bilder från både Erik och Bernt...

Men i Orusttrafikens 70871 så träffade jag Ulf R och CD, tack för ett mycket trevligt samtal! :)

Tack för visat intresse! :)

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ted Selander

Tack för ambitiösa och bra reportage!
Träffade  åtskilliga bussnackare under de ganska få timmar jag hade möjlighet att vara där, även bekantskaper jag inte träffat förr i verkliga livet.
Ni ungdomar som mest känner varann från forumet kanske skulle avtalat tid och plats på förhand vid någon intressant monter.

/Ted

Patrik

Vi kommer ett par stycken imorgon efter kl 13, bara att hälsa  :)
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Björn Lövdahl

Hade själv tänkt åka dit..men tyckte tågresan blev lite väl dyr för min smak...
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

bisquit

Tråkigt! Var själv uppe igår! Pappa bjöd på tågresan. Svenska Neoplan, bjöd på God middag. Sen så bjöd Beulas på en hink, med Godispåse! (visa sig vara öl och sprit i en liten presentpåse. Så det blev lagom dyr dag  8) Hade gärna varit där en dag till! Fick iaf se många nya snygga bussar. Samt en hel del reklamprylar. bl.a 2 usb-minnen på 8gb, vardera.. :P

Fredde

Citat från: Patrik skrivet 27 oktober 2010, 21:09:12 PM
Vi kommer ett par stycken imorgon efter kl 13, bara att hälsa  :)

Det lovar jag, ska dit imorgon också! ;)