Veolia 2771 - OmniLink nr 5

Startat av Ersa, 14 september 2007, 15:52:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Ännu en Råstavagn dyker upp i Umeå, i behov av invändig storstädning.
Blåa innerväggar ser bra ut, och Jessika har fått en Sundsvallsgrön stol att sitta på!  ;)

bussgrabben

Cero

Hu vilken färgsättning inuti. De här vagnarna behöver väl inte tvättas. De byter ju lack så ofta att den knappast hinner bli skitig mellan varven.

/Cero

Ersa

virtual1

Bjuppar på en lite soligare bild på schabraket då =)

Kvarne

Undrar jag om trådskaparen har fått/kommer få hämta någon/några av vagnarna som skall upp till "Ume".... ??? ;) :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Ersa

Citat från: Kvarne skrivet 15 september 2007, 08:57:00 AM
Undrar jag om trådskaparen har fått/kommer få hämta någon/några av vagnarna som skall upp till "Ume".... ??? ;) :)

Än har det inte satts upp listor där man får anmäla sig för sådana körningar, nej. Så jag antar att det är annan personal än de vanliga förarna som hämtat de första två röda på okänd ort.
Jag är dock inte mycket avundsjuk på den som körde upp just 2771, med en väldigt sönderslagen FM-radio som tyst sällskap. Det blir att ta med sig en mp3-spelare och en hög reservbatterier om man åker och hämtar någon ledvagn framöver!  :P

Krille

Citat från: Verspieder skrivet 15 september 2007, 10:35:19 AM
Jag är dock inte mycket avundsjuk på den som körde upp just 2771, med en väldigt sönderslagen FM-radio som tyst sällskap. Det blir att ta med sig en mp3-spelare och en hög reservbatterier om man åker och hämtar någon ledvagn framöver!  :P

Sönderslagen? Hmm, hur kan det komma sig?!

/K