Huvudmeny

Snärjehusvägen

Startat av Cyklisten, 01 oktober 2010, 22:14:00 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Efter att ha tittat här...
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=39348.0
blev jag inspirerad att lägga ut en annan, liknande bild som togs strax utanför Eslöv, under en av de få cykelutflykter jag gjort i år.

Carl Eric

Nu så kommer jag och stör med en sån där helt onödig kommentar igen  ;)

Gör snygg bild, men den kommer alltid att förstöras av nummret 474... ::)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

tackar att min bild fick dig att inspireras det hedrar  :)

Cyklisten

Citat från: calken skrivet 01 oktober 2010, 22:44:31 PM
Gör snygg bild, men den kommer alltid att förstöras av nummret 474... ::)

Hur så  ???

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

SimonB

Citat från: calken skrivet 02 oktober 2010, 22:29:18 PM
474 uppe i Sthlm är ingen trevlig syn...

Nej, fy vilken mardröm att åka buss från Stockholm till Hörby/Eslöv med en buss av den standarden som 474 innebär! ;)

Carl Eric

Citat från: SimonB skrivet 03 oktober 2010, 13:53:49 PM
Nej, fy vilken mardröm att åka buss från Stockholm till Hörby/Eslöv med en buss av den standarden som 474 innebär! ;)

;D ;D ;D