Huvudmeny

Köpenhamn Resan 9.

Startat av Möllers, 28 september 2010, 10:49:13 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Sen kom jag till Norrebro ST som vi kan se på nån av bilderna jag slog upp det i kartan rätt långt sträcka gå på hade sån värk i benen kan ni tro plus jag hade handlat på netto så kameran väskan var tung ha rund axlen.
Sen jag skulle gå tillbaks det var inte ligga lätt som jag skulle tro  :o Så jag bara gick o gick kom ingen stans sen kom jag på nångra linjer nån stanns för mig det var linje 10 och 66 och nån på 800 linjen.
Där fick det såna härliga bussar kan ni tro gammla volvo bussar plus en DAB Silkeborg 2 citaro bussar han inte fota dom alls men jag pallade inte vänta på dom jag fortsatta gick och tiden gick var kl 1630 fick jag nog.
Så jag gick till nån hållplats frågade var tivoli ligger var den en kvinna visade mig var jag skulle ta bussen på 2A vid hörnet så jag gick ditt och bussen stannade på tivoli fick chansen åka med en Scania Omnilink boggie av Arriva härligt buss åka med  8)
Var så gött komma rätt igen nästa gång ska jag ha ny mobil ska ha karta i den så jag inte kommer vilse igen får inte bara ske tycker jag.
Det skulle jag inte tro jag fick ått fel hål med ner jag åkte med bussen så tur jag inte fortsatta gick mot andra hållet.

Uploaded with ImageShack.us

Möllers

Det var det j***aste samma buss ju :o
Jag som trodde den skulle till skroten.