Linje 812 - Tre bussar [Tre bilder]

Startat av Tobias, 21 september 2010, 01:58:49 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tobias

Jag har tidigare visat en bild från bussersättningen i Östergötland, mellan Linghem och Norrköping. Det förekommer på vardagar ytterligare två busstyper fram tills morgondagen (22 sept kl 22) imed banarbetet mellan Linghem och Norrköping.

Visar här fyra st. bilder på tre bussar som har förekommit på linjen de gånger jag har åkt där nu under dessa veckor.  :)


Vi börjar med en bild från den 9 september då Adriatic Buss WYN 802 inväntar passagerare som ska till Norrköping i Linghem. Denna är den enda av de tre som jag inte fått åka under ersättningen.


Den 12 september gör sig RLT 442 sig redo för ytterligare en sväng till Linghem från Norrköping. Den ägs enl. bilregistret av C.I Bussresor AB i Göteborg.


Samma buss har här ankommit till Linghem och gör sig redo för nästa sväng till Norrköping.


Nu har vi förflyttat oss till den 14 september, och då ser vi ARL 014 i Flygbussarna-design, som ägs av People Travel Group i Stockholm i Linghem, som skall ta oss på en tur till Norrköping.
Har även en bildsida med både buss- och tågbilder från 2009-2021. Uppdatering pågår ständigt. Adress: http://www.tobbebilder.se