Huvudmeny

Bus4you i Norrköping

Startat av Hans Fredriksson, 10 september 2010, 21:59:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hans Fredriksson

Så här glatt överaskad blev jag när jag kom till Norrköping och öppnade framdörren.

Bo Stockhaus som är en av delägarna i Bus4you vill visa svart på vitt att de nu kommer att angöra Norrköping och att jag har barakerat mig vid deras hållplats.

Medicinmannen ser ut att dela ut ipren. Det gör han inte ej heller ngt annat acetylsyrepreparat utan han ger upplysningar om att man kan bli MV-kund och då får man 100 kronor på kontot att resa för med Bus4you.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Hans Fredriksson skrivet 10 september 2010, 21:59:32 PM

Bo Stockhaus som är en av delägarna i Bus4you vill visa svart på vitt att de nu kommer att angöra Norrköping och att jag har barakerat mig vid deras hållplats.

Ja, den alltid lika glade Bosse håller sig alltid framme vid sådana här jippon. Han äger drygt 3 procent av bolaget (lika mycket vardera äger Stefan och Kicki Carlén medan Nettbuss äger övriga 90 procent).

Tonniiie

Bosse gav mig en Scaniaslippsnål ;D
Härlig person att snacka med :)

Bussmicke

Nr är inget nytt för B4Y, man återinför bara stoppet.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 10 september 2010, 22:03:25 PM
Ja, den alltid lika glade Bosse håller sig alltid framme vid sådana här jippon. Han äger drygt 3 procent av bolaget (lika mycket vardera äger Stefan och Kicki Carlén medan Nettbuss äger övriga 90 procent).

Sist jag prata med Bo så lät det som han skulle sluta med Bus4 you men tydligen inte   Det verkar väl gå rätt bra för dem nu ..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina