Så var serien komplett (Veolia i Borås)

Startat av Staffan Sävenfjord, 09 september 2010, 11:21:13 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Nu verkar jag ha fått i gång min hemsida igen efter lång nertid. Första bilden blir på 0229 och därmed har jag lyckats fotografera alla nya Veolia-vagnar i Borås. Alltså de som kom i slutet av februari.

virtual1

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 09 september 2010, 11:21:13 AM
Nu verkar jag ha fått i gång min hemsida igen efter lång nertid. Första bilden blir på 0229 och därmed har jag lyckats fotografera alla nya Veolia-vagnar i Borås. Alltså de som kom i slutet av februari.

Nej, bilden syns inte här eller i min mobil... - men du kanske inte behöver länka till 91.191.136.220???? - savenfjord.nu fungerar nämligen!

Staffan Sävenfjord

Citat från: virtual1 skrivet 09 september 2010, 15:07:38 PM
Nej, bilden syns inte här eller i min mobil... - men du kanske inte behöver länka till 91.191.136.220???? - savenfjord.nu fungerar nämligen!

Du har rätt. Jag var lite het på gröten. Bilden syntes förstås i min dator. Men nu har jag lagt ut den på det vanliga sättet. Så nu hoppas jag den syns. Tacksam om någon vill bekräfta.

Brollan

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 09 september 2010, 17:59:05 PM
Du har rätt. Jag var lite het på gröten. Bilden syntes förstås i min dator. Men nu har jag lagt ut den på det vanliga sättet. Så nu hoppas jag den syns. Tacksam om någon vill bekräfta.

Ingen bild..

Staffan Sävenfjord

Citat från: Kent Skoog skrivet 09 september 2010, 18:16:41 PM
Funkar.

Tack! Då hoppas jag att alla andra också kan se den.

Mats B: hade du uppdaterat?

Brollan

Jovisst, har även provat i 3 olika webläsare, Chrome,Explorer och Firefox, syns inte i någon, men din hemsida är inga problem att se.

D_skalis

/David
Intresserad av utryckningsfordon och bärgare
och lastbilar i alla olika utseenden
Frilansfotograf
http://www.blaljusbilder.org
www.david-sfoto.se

Brollan

virtual1

Citat från: Mats B skrivet 09 september 2010, 19:02:42 PM
Jovisst, har även provat i 3 olika webläsare, Chrome,Explorer och Firefox, syns inte i någon, men din hemsida är inga problem att se.

Samma här (dvs, kan se hemsidan utan problem), kan dock inte heller se bilden, får väl försöka starta om min router o se om det hjälper!

yngrot

Jo då bilden syns och dessutom funkar dest.skylten vilket inte är vanligt på denna vagn . Den har vi bytt in flera ggr när vi hade den i Tranemo ..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina