Kameratest - Tre oredigerade Iggesundsbilder

Startat av Tosv, 20 augusti 2010, 18:26:39 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tosv

God Eftermiddag på er alla bussdiggare!

Jag var i dag ute och testade min kamera efter en rengöring och fotade lite här och lite där. Några bussar råkade också komma med på bild, bland annat två nyanlända jämtlänningar, och jag tänkte att det kunde vara trevligt att slänga upp bilderna här. Tanken var alltså primärt inte alls att fota bussar så bilderna är dessvärre inte så planerade men kanske de duger ändå. Bilderna är heller inte efterbehandlade utan bara inlagda direkt från minneskortet och därav aningen mörka.

KR Trafik AB 312, UZA 326 i Iggesunds centrum 2010-08-20 15:45.
Bussen från Enånger ska ska strax anlända till centrumhållplatsen och därefter fortsätta norrut mot Hudiksvall.

KR Trafik AB 68, TNN 652, Iggesunds centrum 2010-08-20 15:47.
Medan passagerarna stiger på så inväntas avgång för vidare färd mot Lindefallet.

KR Trafik AB 67, TNN 634, Iggesund centrum 2010-08-20 15:49.
Även denna buss kommer från Hudiksvall men ska till skillnad från den föregående nu gå runt samhället innan den återvänder till Hudiksvall.

Jag har även en liten fråga till er som är vana att lägga in bilder. Jag ser att många av er har lagt in ett fält längst ner i era bilder där ni har lagt in bussens identifikationsuppgifter. Vad använder ni för program till det?

Tack på förhand för svar.

Patrik

Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Tosv