Huvudmeny

Högentré

Startat av Greger Larsson, 08 augusti 2010, 15:25:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Greger Larsson


Ersa

En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)

Martin Maltkvist

Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Du vet, det måste vara de där vänstervridna bussarna som återigen härjar... ;D ;D
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

jocke

Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)

Fel? Dom där vagnarna ser ju ut så där hela tiden :p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Niclas Rosenius



    Den aktiva fjädringen på dessa bussar har ett eget liv ibland.

    Rätt som det är när man kör kan den börjar låta åt nåt håll med följd att man får styra emot med ratten.

    Men endel av våra OmniCityn är likadana. Ibland när man står vid trafikljus kan dom helt plötsligt börja höga sig och sänka sig precis som man skulle vad ute på sjön i hårt väder.

    //Niclas

Knut

Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Kan være ventilen som styrer nigningen som er ute av sitt humør. Da vil den ofte jobbe motsatt av sin normal. Og siden nigningen er på høyrefram så blir det høyt på høyrefram