Swebus Express 6775 (Bild)

Startat av Oskar A, 10 september 2007, 17:26:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar A

Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Nicklas Vasa

Röd text i skyltskåpet, det är snyggare än den gula.....

bjorn_k

Hmm, hoppas den går på upplysta vägar... dom lyktorna ser små ut... eller är det en optisk synvilla gentemot det gigantiska glaspartiet?

Niclas Rosenius

Det är samma storlek på dessa lyktor som på dom äldre R08 som SwebusExpress har.

Se hur min bild blev på samma buss vid samma tillfälle. Chaffören var väldig snäll och stannade och poserade med bussen så Oskar och jag kunde ta våra bilder.

//Niclas

bjorn_k

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 10 september 2007, 19:06:44 PM

Det är samma storlek på dessa lyktor som på dom äldre R08 som SwebusExpress har.
Dåså, då kan dom inte vara allt för dåliga? Annars hade väl någon klagat...eller?
Citat från: Niclas Rosenius skrivet 10 september 2007, 19:06:44 PM
    Se hur min bild blev på samma buss vid samma tillfälle. Chaffören var väldig snäll och stannade och poserade med bussen så Oskar och jag kunde ta våra bilder.

//Niclas
Ser ingen bild  ::)

Niclas Rosenius

Citat från: bjorn_k skrivet 10 september 2007, 19:08:55 PM
Dåså, då kan dom inte vara allt för dåliga? Annars hade väl någon klagat...eller?Ser ingen bild  ::)

Jo, jag menade att jag får se sen hur min bild blev, för jag har inte hunnit tömma kameran ännu. ;)

//Niclas

Bussmicke

Grattis till trevlig bild.
Den vill man ha.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 10 september 2007, 19:35:55 PM
Grattis till trevlig bild.
Den vill man ha.

Då får du komma upp och ta den då 8)

Vet ej om dom fått in biljettmaskiner ännu i dom två som kommit upp till Uppsala. Vad jag vet så används dessa två på "Pharmaciapendeln" till dom blivit utrustade.

//Niclas