frågor ang bilder(bilder)

Startat av the0fiskis, 29 juli 2010, 00:10:37 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

:)
1
2
3
4
5
f:1vilken tycker ni bäst om?
f:2vilken var roligast?
f:3vilen var sämst?
f:4vilken ska jag jobba vidare på? och vad ska jag göra?

hoppas någon uppskattar detta

(f=fråga)

Peppe

Hej!

Jag tycker att den första bilden är en fantastiskt bra miljöbild på det stillastående tåget och den gående mannen!

the0fiskis

Citat från: Peppe skrivet 29 juli 2010, 00:30:08 AM
Hej!

Jag tycker att den första bilden är en fantastiskt bra miljöbild på det stillastående tåget och den gående mannen!

Hej!
jag tycker att manen är lite i vägen
men okej förstår lite hur du tänker....

jocke

Jag förändrar era liv med detta inlägg

JAB

1:an känns motivmässigt bäst och håller den bästa fototekniska kvaliteten.

Tommy E

Går emot strömmen och säger att jag gillar 2:an mest. Fina färger på tåget, och kul perspektiv med "bubblorna" i förgrunden.
Du frågade ju även man gillar minst, och där säger jag bild 4. Dels är den väldigt sne, och sen känns bildbehandlingen inte så avancerad då du väl bara har inverterat färgerna.
Att en bild är sne kan ju visserligen också vara en konstnärlig effekt så att säga, men i det här fallet tycker jag mest att det stör om jag ska vara ärlig.
Lycka till med fortsatt fotografering :)
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

the0fiskis

Citat från: Tommy E skrivet 29 juli 2010, 13:07:04 PM
Går emot strömmen och säger att jag gillar 2:an mest. Fina färger på tåget, och kul perspektiv med "bubblorna" i förgrunden.
Du frågade ju även man gillar minst, och där säger jag bild 4. Dels är den väldigt sne, och sen känns bildbehandlingen inte så avancerad då du väl bara har inverterat färgerna.
Att en bild är sne kan ju visserligen också vara en konstnärlig effekt så att säga, men i det här fallet tycker jag mest att det stör om jag ska vara ärlig.
Lycka till med fortsatt fotografering :)
tack