Busslink 4614.....

Startat av Kent Skoog, 10 september 2007, 17:11:00 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kent Skoog

bjorn_k

;D Väldigt fin =) Men jag måste återkomma till dom löjligt små lyktorna... Visserligen ska den väl gå i stadstrafik, men ändå... För min del hade dom kunnat smälla på bra mycket större utan att designen skulle försämrats... 8)

virtual1

Underbart :-D - jag älskar det här chassit! - blev som jag önskade mig då =) - här ska ut o jagas sen!

Yujin Zhang

Härligt med regionalstandard (eller nästan...saknar gardiner) på en stadsbuss!  :)

/Yujin

Bussgubben

Finns såna i hos Veolia i Partille och hos GS. Sköna bussar det. Men har denna takluckor? För Veolia Partilles 2634,2635,2636 har INTE takluckor.

homer

Ser ju ut som om de är AC på den så då är väl takluckor ej nödvändiga, men de kanske ändå måste finnas som nödutgång?

Är de föresten en 7:a eller 12:a ?

LinusA

Men vad sjutton...inget vitt runt skyltskåpet o andra detaljer..... suck. Det är ju mycket snyggare med det vita. Och jag som äntligen trodde att SL bestämt sig!

Hagri

Citat från: homer skrivet 10 september 2007, 19:40:13 PM
Ser ju ut som om de är AC på den så då är väl takluckor ej nödvändiga, men de kanske ändå måste finnas som nödutgång?

Är de föresten en 7:a eller 12:a ?
VOLVO B7RLE,  213 KW

Kvarne

Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

kristoffer

Skulle sitta fint med några såna i Nynäs  ;D
/Kricke

Magnus_J

tror det blir Råsta då vi väntar på 7 NB.  ;D

Frippe Fribas

Samtliga beställda B7RLE skall till Råsta, Nynäs har ju redan fått sina två B12:or.
Antar att Råsta således inom det snaraste får två B10M också i form av 4502-03 från Ösmo om dessa inte redan flyttat.
//Fredrik