3 Blå-expresser och en kanin

Startat av Marc, 27 juli 2010, 19:41:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc

Om några år lär ju denna modell vara en vanlig syn, och så hemsk ser den ju inte ut!?

Kvalitetsmässigt usel bild...men nåja...man kan inte alltid ha solen i ryggen.

Ersa

Citat från: Marc skrivet 27 juli 2010, 19:41:02 PM
Om några år lär ju denna modell vara en vanlig syn, och så hemsk ser den ju inte ut!?

Spontant började jag nu fundera på hur den skulle se ut med helsvart front, som i Jämtland.
Volvomärket och den kromade randen kring "grillen" skulle vara det enda som stack ut då. ::)

Zella

Citat från: Ersa skrivet 27 juli 2010, 20:38:03 PM
Spontant började jag nu fundera på hur den skulle se ut med helsvart front, som i Jämtland.
Volvomärket och den kromade randen kring "grillen" skulle vara det enda som stack ut då. ::)

Skulle varit snyggt om hela bussen varit svart och chrome

virtual1

JLT-bussen ser ju bättre ut än Västtrafik-dito:n - tror dock att det hade vart än snyggare utan svarta detaljer alls på frontlyktorna och vid volvomärket!

Inge Løvoll

Citat från: Marc skrivet 27 juli 2010, 19:41:02 PM

Hei! Den snyggaste bussen fra Säffle noen sinne etter min mening! Og 8900 blir enda snyggare.
Mvh Inge Løvoll

PauPut

Citat från: virtual1 skrivet 28 juli 2010, 22:29:44 PM
JLT-bussen ser ju bättre ut än Västtrafik-dito:n - tror dock att det hade vart än snyggare utan svarta detaljer alls på frontlyktorna och vid volvomärket!

Håller med dig, även om jag bor i Göteborg...
Jag hade nog tyckt annorlunda om VT-bussen hade varit västtrafik-blå helt = fronten också.