Till Slut är man i Eslöv.

Startat av Möllers, 26 juli 2010, 20:07:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Var jagt efter solaris bussarna där jo fick dom på bild efter några minuter sen tog jag bussen till Landskrona var en omnilink.
Var bara i eslöv i 15 minuter.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Sog inte syn på cyklisten alls där jo tog tåget ifrån Kristianstad var mäningen jag skulle till Lund med det men tänke jag sen den stannar med i Eslöv så tog jag Eslöv istellet  :)
Så kan jag ta Trelleborg imorgon jagt efter Arriva 6166 kanske blir nog lite bilder ifrån Malmö med sen tar jag tåget till Lund fotar där under kvällen.
Få hur det blir Trelleborg är jag sten säker på jag ska imorgon.

Möllers

Just vaknad håller tummarna jag ser arriva 6166 idag i Malmö eller i Trelleborg ska ta tåget kl11.22 i Landskrona  :)

Ted Selander

Stiliga bilder på 15 minuter!

Annars var det Östen Warnerbring som var 15 minuter från Eslöv på sin tid.
Och på min tid var jag med i en lokal Malmögrupp med mottot "Lägg ner Eslöv!".

Varmt idag  8)

/Ted

Cyklisten

Snart finns kanske inte så mycket kvar här i Eslöv med tanke på alla bränder, men själva staden är väl ganska ok att bo i, ingen större skillnad mot exempelvis Landskrona, Hässleholm, etc.

Och du Mattias - tror du att jag är ute vid busstationen hela tiden? ;) Om tiden i Exif-en stämmer så var jag hemma och väntade på min middag.
Förresten, vi har nu som syns en ganska intressant blandning av fordon på stadsbusslinjer: Båda Solarisar, två MAN (men det är ganska sällan man ser båda i trafik), Turk-MAN Vikariebuss 4004 syns alltmer sällan, 3444 är nog den enda Merca som fortfarande är igång och går mest på 2:ans linje men idag såg jag den på 1:an. DAB-en 2945 har börjat dyka upp igen (bara på 1:an) och så har man KLT-vagnen 2313 som dock är lite olämplig då det är många rollatorförare här i Eslöv.

Möllers

Sog ochså Daben då satt jag redan i bussen till Landskrona fotade en MAN med bara baken på den..