SL:s tunnelbanevagn i Malmö idag!

Startat av Cyklisten, 06 juli 2010, 18:09:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Såg på en av Bussmickes bilder att de tog våra nya Pågatåg, då tog Skåningarna en av deras TUB-fordon!

;D

SimonB

Cyklisten

Det tycker jag med! Och väldigt iögonfallande, var bara tvungen att komma närmare och dubbelkolla om det verkligen var en lastbil.

the0fiskis

fattas bara att slut singlarnera (bak lycktorna) sitter där det är målat  det skulle var najs  8)

Bussmicke

Citat från: Cyklisten skrivet 06 juli 2010, 18:41:02 PM
Det tycker jag med! Och väldigt iögonfallande, var bara tvungen att komma närmare och dubbelkolla om det verkligen var en lastbil.

Den enda lastbil som är värd att offra en bild på..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Lövdahl

Citat från: Bussmicke skrivet 06 juli 2010, 22:24:13 PM
Den enda lastbil som är värd att offra en bild på..

Nu ska du inte va sån................
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Optimal

Citat från: the0fiskis skrivet 06 juli 2010, 19:52:55 PM
fattas bara att slut singlarnera (bak lycktorna) sitter där det är målat  det skulle var najs  8)

Det var ett väldigt tjat på dessa "slutsignaler" osv. Det heter som på alla fordon Bakljus.

SimonB

Citat från: Jim skrivet 06 juli 2010, 23:31:53 PM
Det var ett väldigt tjat på dessa "slutsignaler" osv. Det heter som på alla fordon Bakljus.

Det är ju himla lätt att förväxla, med tanke på att det heter slutsignaler på den "riktiga" järnvägen.

Cyklisten

Lyfter upp det gamla trådet nu när jag hittat en dansk  kollega (fast med svenska skyltar...)- alldeles i närheten: