Söne Buss i Göteborg...

Startat av Ingemar, 30 juni 2010, 21:06:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ingemar

...tar from 1e juli över större delen av GM-Minibuss linjekörningar i Lerum och 4 därför avsedda bussar. Kvar hos GM blir nummer 5 som kör linje 526 och flextrafik, samt deras beställningsbuss. Bussar som köps över är: 2 ATL401 -> nytt Sönenummer 72, 3 ATL411 -> 73, 4 WXS408 -> 74 och 6 WXS558 -> 76. Stor del av personalen följer med till Söne Buss.
MVH Ingemar
Kör, tvättar, servar, lagar och trafikleder bussar för Söne Buss i Göteborg

Jonas Gustafsson

Så G-M Minibuss fortsätter köra linje 526?

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Ingemar

Bussmicke

Är i Lerum just nu och på 50 minuter har jag hittat 72,73 & 76.
Hur stora är oddsen att man ska ha sån tur en sommardag när inte ens hälften av trafiken rullar plus att man lär ha många andra vagnar att välja på...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ingemar

Citat från: Bussmicke skrivet 06 juli 2010, 16:03:28 PM
Är i Lerum just nu och på 50 minuter har jag hittat 72,73 & 76.
Hur stora är oddsen att man ska ha sån tur en sommardag när inte ens hälften av trafiken rullar plus att man lär ha många andra vagnar att välja på...
Vi ställer av en del mellanvagnar och boggievagnar, samt äldre bussar. De flesta kortvagnarna rullar, även om inte alla är ute varje dag. MVH Ingemar