Ersättningsbussar i Trollhättan del 2

Startat av Staffan Sävenfjord, 30 juni 2010, 19:30:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Ytterligare en handfull av de bussar som rullade för tågen Göteborg-Trollhättan i måndags.

Bussmicke

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 30 juni 2010, 19:30:58 PM
Ytterligare en handfull av de bussar som rullade för tågen Göteborg-Trollhättan i måndags.

Tror du hade fått en bättre bild om du skippat dörrsidan :)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmicke skrivet 30 juni 2010, 19:54:10 PM
Tror du hade fått en bättre bild om du skippat dörrsidan :)

Då hade jag nog inte fått någon bild alls för då hade jag säkert blivit påkörd av någon buss som backade ut från terminalen. Även om jag bär skyddsväst i tjänsten så undviker jag att springa ut på förbjudet område för att få en bättre bild. För övrigt har du rätt.  :)

Hade jag haft tid att byta objektiv så hade jag antagligen fått med hela bussen. Men i ryggen på mig kände jag hur resande från Oslo-tåget vällde ut på väg till bussen. Så jag fick nöja mig med 98 procent av den.

virtual1

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 30 juni 2010, 20:59:53 PM
Då hade jag nog inte fått någon bild alls för då hade jag säkert blivit påkörd av någon buss som backade ut från terminalen. Även om jag bär skyddsväst i tjänsten så undviker jag att springa ut på förbjudet område för att få en bättre bild. För övrigt har du rätt.  :)

Men du kunde ju stått på parkeringen på andra sidan ;-)