Huvudmeny

Arlandalinjen...

Startat av Carl Eric, 28 juni 2010, 22:00:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

...går Arlanda - Karlstad - Arlanda, och idag så kördes den med Interbus 503...

Nu så testar jag även en ny bildstorlek. Vilken storlek anser ni är idealisk?

Tack på förhand!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

RoggaBoy

Mycket bra bildstorlek!

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Christer K

Körs inte den linjen av ett företag från Karlstad?

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

mickemus6

Bilden ser lite konstig ut, som att proportionerna inte stämmer! Eller har jag fel?

virtual1

Citat från: Håkan skrivet 28 juni 2010, 22:27:50 PM
Bilden ser lite konstig ut, som att proportionerna inte stämmer! Eller har jag fel?

Ser helknasigt ut, att det är telezoom märks, men det borde fortfarande inte "dra ut på höjden" som det ser ut nu...

Klaverdörr

Ersa

Citat från: calken skrivet 28 juni 2010, 22:00:33 PM
Nu så testar jag även en ny bildstorlek, efter önskemål av Ersa. Men vilken storlek anser ni är idealisk?

Önskemålet var väl mest ett påpekande att 400 i bredd var lite väl litet.
Att öka till 1024 i bredd från 400 var ett rejält kliv.
1024*768 är lite väl stort för en del, men passar andra bättre. Personligen trivs jag bäst med 800x600.

Ulf Rådeström

Citat från: Ersa skrivet 28 juni 2010, 22:56:15 PM
Önskemålet var väl mest ett påpekande att 400 i bredd var lite väl litet.