Bilder från ett soligt Sundsvall

Startat av hisen12, 24 juni 2010, 22:27:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Har tänkt på det lägge nu varför kör nu inte med Imageschack ser ni inte mycket brus det finns på bilderna här  :o
Annas måste det vara bildprogramet det blir så, kånsigt mina blir inte så bara på Facebook och på Kingsclub om jag laddar upp dom där.
Tycker bara synd det blir så mycket brus på dessa fina bilderna.
Man kan se det på första bilden på Xtrafik logan om man kollar noga det jag snackar om..

yngrot

Trevligt att se Anna Norberg lacken..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Jacob med C

Citat från: Buslovers92 skrivet 24 juni 2010, 22:27:32 PM

Bussen ägs nummera av Byberg & Nordin. Byberg köpte Anna Norbergs buss under 2008.
Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

yngrot

Jo det har jag läst om och detta är väl numera enda vagnen med Anna Norberg lack??
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

hisen12

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 juni 2010, 22:38:49 PM
Har tänkt på det lägge nu varför kör nu inte med Imageschack ser ni inte mycket brus det finns på bilderna här  :o
Annas måste det vara bildprogramet det blir så, kånsigt mina blir inte så bara på Facebook och på Kingsclub om jag laddar upp dom där.
Tycker bara synd det blir så mycket brus på dessa fina bilderna.
Man kan se det på första bilden på Xtrafik logan om man kollar noga det jag snackar om..

Jo, men då kör jag med en simpel Kompaktkamera, Sony Cybershot TX1. Ni har ju fina systemkameror.. :)

Möllers