Bussbråk i Malmö

Startat av Christer K, 07 september 2007, 16:23:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christer K

Bussbråk i Malmö, se mer på länken http://www.pppress.se/ verkar som Swebus är iblandade i  detta första bussen i raden.

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Johan Hansson

Finns risk för att de andra förarna i de andra bussarna blev lite sura för det blev stående.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Magnus_J

tyvärr har väl inte en del kommit underfund med sånt.
oavsettom man kör bil, buss, eller cykel. Har de tänkt att köra en väg så ska de banne mig göra det.

Har suttit fast i ett väldiskuterat område för att en personbil inte ville släppa frammig med ledvagn, bara för att jag höll ut förmycket så jag inte skulle komma för nära en rad med parkerade lastbilar. och således tog en del av motande körbana eftersom en ledbuss är ca. 3 meter bred. att man kan stanna i god tid innan och släppa fram en som ligger för"omkörning"på ca 300 sträcka finns visst inte i vissas tankesätt.

för att knyta ihop säcken skulle det nog kunna inträffa bland kollegor också.
å andra sidan såg det ut som det var mer utrymme än vaddetbrukar vara vid Sergels torg i rusning  ;D