Fotograf i Gävle Idag (Onsdag)

Startat av jocke, 10 juni 2010, 02:24:26 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jocke

Tja

Efterlyser personen i blå skjorta runt 20års åldern som fotograferade bla Linje 2 vid 15:40 tiden idag vid rådhuset i gävle :) Samt vore kul o se bilderna.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

JW

Hej

Det var nog mig du såg  ;). Var det denna du menade?

Resten av bilderna kommer vid nästa uppdatering av hemsidan  :)

jocke

Korrekt, Där ser man :)

Trevlig bild

Bussmicke

Trevligt, ute på sista minutenresa? ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

JW

Citat från: Bussmicke skrivet 10 juni 2010, 22:24:04 PM
Trevligt, ute på sista minutenresa? ;)
På sätt och vis, fick reda på att man kunde använda UL:s ungdomskort även till Gävle också så det blev ett besök där efter Uppsala-Tierp  ;)

Optimal

Citat från: Jonathan W skrivet 10 juni 2010, 22:48:43 PM
På sätt och vis, fick reda på att man kunde använda UL:s ungdomskort även till Gävle också så det blev ett besök där efter Uppsala-Tierp  ;)

Du har ju upptåget :P. 12,50 kr från Upplandsväsby till Gävle. Inte så dåligt ;).

jocke

Själv ska man ut och dokumentera lite av Nattbusstrafiken på Lördag natt tänkte jag. Och orkar man vara uppe till 5 o traska ner o se första avgången med nya med :)

Möllers

Farligt springa mitt i natten man kan bli rånad helst man springer med en 11 tusen kameria rund halsen.
Hade inte fotat ellerfall på natten.

jocke

Ähh, man blir inte rånad mitt i stan vid 01:00 tiden. Man behöver ju inte gå genom stadsparken där de inte är någon belysning :)

Dessutom är jag 2 meter lång och biffig. Bott i "ghetto" hela mitt liv, aldrig blivit rånad. Har inga planer på att börja bli de nu heller :)

JW

Citat från: Jim skrivet 10 juni 2010, 23:14:09 PM
Du har ju upptåget :P. 12,50 kr från Upplandsväsby till Gävle. Inte så dåligt ;).
Jo, det var ju upptåget jag åkte med  ;), men jag trodde det kostade extra att åka över länsgränsen.