Huvudmeny

Busslink 2906.

Startat av Kent Skoog, 09 juni 2010, 16:34:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kent Skoog

Optimal

Ersa

Är det en slump att bussen fått svarta detaljer på exakt samma ställen som alla manipulerade bilder i denna sex sidor långa tråd?
Dvs omkring strålkastare och mellan vindruta och grill. Snyggt blev det iaf!
Och dimstrålkastare nertill i kombination med extraljus upptill tackar förarna nog för. :)

I de yttre hålen bredvid dimstrålkastarna nertill skulle jag vilja ha ett knippe vita dioder som varselljus (för ljusvredets 0-läge) precis som de som redan idag sitter på dagens Volvo 9700.

bjorkaan

Jag säger nog nja... Är inte riktigt tillfreds med fronten men det är nog att jag inte rikigt sett något likande tiidigare, i trafik menar jag inte den danska bussen. Lite för mycket Scania i huvudet på mig  ;D

Cero

När ska Säffle anställa en designer?  ??? Det här var nästan värre en plastnosarna från 80-talet.

bjorkaan

Vi kan väl gå till något dagis och fråga om hjälp  :D

1896

Ja, barn är kreativa....  ;D

Johan B

Dessa bör alltså vara de nya Blå Express och Ö-Snabbarna? Snyggare än danskbussen blev det ja men tycker fortfarande att silversargen runt "grillen" kunde plockas bort för ett renare intryck. Börjar väl antagligen gilla dessa mer om de visar sig ha gjorts ytterligare framsteg beträffande åkkomfort och skrammelfrihet, på senare år har ju 8500 gjort ganska stora framsteg inom dessa områden jämfört med hur Säffle var i kring år 2000 och första årgången 8500.

hisen12

Någon som kanske har inredningsbilder också, elr bild på högersidan. På nå vis gillar jag modellen, även om jah gillar den "gamla" 8500 bäst nu..

Ser fint ut..

Camilla

Niclas Wennerlid

Nog tycker jag att den var snygg i alla fall.

// Niclas

Zella

Fronten blev snygg...  :)

Möllers

Hur sen den ut där bak då  ???

virtual1

Citat från: Tomas Fransson skrivet 09 juni 2010, 19:26:10 PM
Fronten blev snygg...  :)

NJa, ska den räknas som snygg får nog majoriteten här tycka det ;-) - jag tycker den ser för jäklig ut o då är det knappast en majoritet här på forumet som gillar den *ler*

Bussmicke

Citat från: Jim skrivet 09 juni 2010, 16:38:18 PM
Mycket snyggt :D

Snyggt??  Ser ju Horibelt ut.
Synd att 8500Face kom redan nu
Men det är som allt annat, man anpassar sig vare sig man vill eller inte.
Är det dessa Sandarna ska bemanna åt Busslink?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.