Huvudmeny

Hyra buss?

Startat av Carl Eric, 30 maj 2010, 18:59:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Hej!

Den 3 Juli har vi behov av att transportera ungefär 30 personer från Nacka Kyrka till Gustavsbergs centrum.

Vi kommer att behöva åka ungefär 12:30 och vi ska till Gustavsbergs Hamn.

Så du funderar jag bara: vilka ska man vända sig till? Vilka har bäst bussar för mindre sällskap?

Stort tack på förhand!

MVH Calken

P.S. Det vore ju inte heller helt fel att ha någon trevlig buss-snackare bakom ratten! :) D.S.
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Patrik

Vi kör med Maxci, mot betalning...  :P
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 30 maj 2010, 18:59:27 PM
Hej!

Den 3 Juli har vi behov av att transportera ungefär 30 personer från Nacka Kyrka till Gustavsbergs centrum.

Vi kommer att behöva åka ungefär 12:30 och vi ska till Gustavsbergs Hamn.

Så du funderar jag bara: vilka ska man vända sig till? Vilka har bäst bussar för mindre sällskap?

Stort tack på förhand!

MVH Calken

P.S. Det vore ju inte heller helt fel att ha någon trevlig buss-snackare bakom ratten! :) D.S.
kolla med sl ochså dom brukar ta mindre sällskap

Carl Eric

Citat från: Patrik skrivet 30 maj 2010, 19:30:11 PM
Vi kör med Maxci, mot betalning...  :P

Nehä, kostar det pengar att hyra en buss?  :D ;)

Men hur många ryms i en MaxCi då?

Citat från: Lars Ödlund skrivet 30 maj 2010, 19:42:58 PM
Det blir klart billigast att vända sig till Nobina i Björknäs med tanke på kort framkörningsväg, är det krav på turistbusstandard kan vilken som helst av stadens företag i den branschen hjälpa er, dock till ett högre pris.

Ja, men frågan är ju bara hur hög standarden blir, jag gillar inte låggolvsboggisarna som de har, även fast 00xx är okej...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Optimal

Citat från: calken skrivet 30 maj 2010, 20:52:45 PM
Nehä, kostar det pengar att hyra en buss?  :D ;)

Men hur många ryms i en MaxCi då?

Ja, men frågan är ju bara hur hög standarden blir, jag gillar inte låggolvsboggisarna som de har, även fast 00xx är okej...

Nu har väll inte Björknäs några låggolvsbussar, eller?. Men den korta biten ni ska åka. Kan ni inte offra er, med tanke på priset. :P

Carl Eric

Citat från: Jim skrivet 30 maj 2010, 20:58:59 PM
Nu har väll inte Björknäs några låggolvsbussar, eller?. Men den korta biten ni ska åka. Kan ni inte offra er, med tanke på priset. :P

Jag tänkte på 51xx och 47xx...