Stomlinjerosa på 4an...

Startat av Esbjörn, 10 maj 2010, 22:41:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Esbjörn

I Kungliga Hufvudstaden kommer bussar på Stomlinje 4 att få en rosa skepnad under en månad framöver.
Telia kör en reklamdrive för sitt nya snabba mobila bredband 4G och bussar kommer att helstripas i Teliarosa, samt piffas upp invändigt.
Dessutom ska de utrustas med Telia 4G så passagerarna kan prova på.

homer

Såg en av dem idag och det var bara släpet som var rosa

Martin Maltkvist

Citat från: Esbjörn skrivet 10 maj 2010, 22:41:47 PM
I Kungliga Hufvudstaden kommer bussar på Stomlinje 4 att få en rosa skepnad under en månad framöver.
Telia kör en reklamdrive för sitt nya snabba mobila bredband 4G och bussar kommer att helstripas i Teliarosa, samt piffas upp invändigt.
Dessutom ska de utrustas med Telia 4G så passagerarna kan prova på.
Undertecknad har längs 2:an åkt en MAN-led som gjorde reklam för Telias 4G-nät.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Mange_buss

Robert Brink

Såg den flera gånger från mitt fönster igår, sen mötte jag den när jag körde på em/kvällen! Men det blev alldrig tillfälle för en bild! Men har BM tagit vårledigt???

//R

Erling.L

Citat från: Robert Brink skrivet 12 maj 2010, 09:04:59 AM
Såg den flera gånger från mitt fönster igår, sen mötte jag den när jag körde på em/kvällen! Men det blev alldrig tillfälle för en bild! Men har BM tagit vårledigt???

//R

Hadebesök av BM på GS kruthusgatan idag :) :)
Varit på GS 9603-0111 0312-1306 Keolis från 130616

Patrik

Citat från: Robert Brink skrivet 12 maj 2010, 09:04:59 AM

//R

Det är ju på våren han tar ledigt....från jobbet  ;)
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Andreas

Jag skall dra ut nu, lär säkert få en bild eller två.  ;)

Optimal

Det står ju på reklamen att Här kommer världens snabbaste buss. Av stomlinjebussarna är MAN den piggaste. Så lite rätt var det :P

Karsten

Citat från: Jim skrivet 12 maj 2010, 18:07:45 PM
Det står ju på reklamen att Här kommer världens snabbaste buss. Av stomlinjebussarna är MAN den piggaste. Så lite rätt var det :P

Det är intressant att studera de rosa bussarna på linje 4 från kontorsfönstret. De är nämligen alltid först i kön av bussar på linje 4, alltså är de snabbast. Rätt? :P

Optimal

Citat från: Karsten skrivet 12 maj 2010, 21:14:26 PM
Det är intressant att studera de rosa bussarna på linje 4 från kontorsfönstret. De är nämligen alltid först i kön av bussar på linje 4, alltså är de snabbast. Rätt? :P

Hehe Möjligt ;), Eller så är de långsammast, å dom trötta Omnicity kommer ikapp