Huvudmeny

Nackadensare - del 2

Startat av Andreas, 07 maj 2010, 18:04:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas

Kan misstolkas rejält genom att det står att bussen är i trafik i främsta skyltskåpet, men att bussen är ur trafik i det bakersta.

Ännu en normalgolvare.

"RRR" i stora mängder så får du nog till slut till ett B9S-ljud... Reg. skylten stämmer ganska bra med denna buss. ;)

Riktig snygging! 5866, på linje 401 i riktning mot Slussen, vid Sickla Station.

0032 vid samma hållplats, men i riktning mot Älta.

5165 kommer i full fart.

Carl Eric

Citat från: Andreas skrivet 07 maj 2010, 18:04:35 PM

Riktig snygging! 5866, på linje 401 i riktning mot Slussen, vid Sickla Station.

0032 vid samma hållplats, men i riktning mot Älta.

Men gud vad härligt!!!

5866, min Björknäs/Mölnvik favorit, och så den nya 00xx-serien, som är de bästa B9S!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 07 maj 2010, 20:15:21 PM
Men gud vad härligt!!!

5866, min Björknäs/Mölnvik favorit, och så den nya 00xx-serien, som är de bästa B9S!
håller med dig
dom är tystare  :o
och snyggare(då tänker jag på den svarta på det som är i taket med lampor och stoppknapp)  :)

MrX

Citat från: calken skrivet 07 maj 2010, 20:15:21 PM
Men gud vad härligt!!!

Men 5866 bor i Tyresö...

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!