Nya Trosaexpressen (bildefterlysning)

Startat av Ted Selander, 04 maj 2010, 14:42:13 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ted Selander

Ingen som hittat nystartade Trosaexpressen än? 13 avgångar M-F i vardera riktningen Trosa - Liljeholmen (i Stockholm)? Första trafikdag i går, 3/5.

MTR:s insatsbuss lär få flytta sig från Liljeholmsvägen. Var står den nu?

/Ted

Bussmicke

Jag kan tyvärr inte bevaka detta då jag är i Jämtland denna vecka.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Raffe

Har inga bilder, men kolla in på  "Åkerbergs Trafik AB " i Vagnhärad

//Raffe

Ersa

Jag har bara dokumenterat lite av den gamla trafiken som gick fram till den 2 maj.

Björn Lövdahl

Citat från: Ersa skrivet 04 maj 2010, 19:50:31 PM
Jag har bara dokumenterat lite av den gamla trafiken som gick fram till den 2 maj.

Bilder?.....
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Björn Lövdahl

//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Andreas

För er som är intresserade av den nya Trosaexpressen, så har jag tre bilder här ifrån idag:

Först en bild på hållplatskuren, i och med att jag sprang runt och letade efter denna. Detta var mitt på dagen och jag behövde skynda mig tillbaka till min gymnasieskola.

Lite senare så hade däremot detta hänt:

Ted Selander

Citat från: Andreas skrivet 05 maj 2010, 20:23:52 PM
För er som är intresserade av den nya Trosaexpressen, så har jag tre bilder här ifrån idag:

Tack för det! Såg du skymten av några resenärer?

/Ted (som hålls hemma i E-län i veckan)

Andreas

Citat från: Ted S skrivet 05 maj 2010, 21:16:02 PM
Tack för det! Såg du skymten av några resenärer?

/Ted (som hålls hemma i E-län i veckan)

Hej Ted!

Nej, inte i bussen i alla fall. Kan ju hända att personerna i hållplatsbåset skulle resa iväg med bussen vid ett senare tillfälle. Av vad jag såg och som det ser ut på bilderna, så verkade bussen vara låst och avstängd och föraren verkade inte heller vara på plats då vid tillfället,  så det kan ha dykt upp fler resenärer senare, men jag behövde pysa vidare efter att dessa fotografier vara tagna. Jag kommer kanske förbi där snart igen och då får vi kanske ett annat resultat.

mvh

/Andreas