Stockholm den 2/5-2010 (Massor av bilder)

Startat av Susanne, 02 maj 2010, 16:13:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Susanne

I dag kändes det som att Stockholm var invaderat av Ryssar, det fanns en mängd bussar därifrån, vissa med svenska namn men ryssreggade. Det togs en massa bilder självklart och såklart så fastnade även några bussar på dessa. Eller som min sambo säger "Du och ditt skjut glada finger:-)"

Bussmicke

Citat från: Susanne skrivet 02 maj 2010, 16:13:16 PM
I dag kändes det som att Stockholm var invaderat av Ryssar, det fanns en mängd bussar därifrån, vissa med svenska namn men ryssreggade.

Jo tack, det drällde av ryssar så man ruttna på  att se dem. Ingen kritik mot dina bilder alltså.
Blev inte långvarig i stan därför..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

I dag kändes det som att Stockholm var invaderat av Ryssar, det fanns en mängd bussar därifrån, vissa med svenska namn men ryssreggade. Det togs en massa bilder självklart och såklart så fastnade även några bussar på dessa. Eller som min sambo säger "Du och ditt skjut glada finger:-)"

Härliga bilder Sussane!

Dock så är denna lite suddig?

Men annars så var de jättebra!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Jacob med C

Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

the0fiskis

den texten biogas en del av kretsloppet har jag aldrig sett tycker den texten är lite dum placering av texten

Marc

Efter att ha kört i Stockholm hela helgen, kan jag bara instämma: jag har nog aldrig sett så många ryssar (många olagliga i miljözonen dessutom).
Fina bilder Susanne, men den ovan hoppade jag till när jag såg.
Varför?
Jo, se själv...detta är min bild.

Vissa likheter, du bör ha sett en uniformerad förare framför dig slita upp kameran?

Christer K

Denna bussen måste känna sig hemma på Stockholms gator.

Vilken fd. Interbus kan det vara?

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Marc

Göteborgare!!
Så den trivs bättre bland rosa/gröna kaniner!! ;)

Susanne

Tack så mycket för omdömmena.
Marc, vi måste ju ha stått på samma plats och fotat, bilderna var väldigt lika. Kul.
Jag såg bussen komma och så såg jag att det stått Interbus och så tog jag upp kameran, men tyvärr så syntes inte den texten på bilden.
Det var nästan läskigt med så mycket ryssar överallt, skumt att alla kommer på en och samma dag. Men detta kanske bara är början, det kanske kommer se ut så i sommar..

groenis

Susanne
Ta en sväng förbi Wasa museet senare när kryssningsbåtarna kommer
då blir det tjockt,
Eller passa på vid Silja/Tallink terminalen i December.

/Lennart

Niclas Rosenius

Mycket trevliga bilder, flera känns igen sen förr men även "nya" bussar för mig.

Ser att Der Elsetaler har sålt en av sina bussar till Ryssland. Den får man hoppas att den dyker upp igen.

//Niclas

jocke

Fan va flummigt med bilderna som var lika varandra. Världen är bra liten.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Rickard.L

Tack Susanne för dom trevliga bilderna..Speciellt dom på interbus 508 (AJA397) ;D ;D