Svensk Busshistoria sprängde precis 20.000 fordonsvisningar - tack alla :-)

Startat av Ulf Rådeström, 02 maj 2010, 15:08:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Rådeström

Nyss passerades 20.000 fordonsvisningar - alltså när man tittar på detaljinfon på en speciell buss som på min lilla bild till väster i profilen.

Tack alla!

Tack även för positiv feedback och för uppdateringar och bilder.

//Uffe  :)

Mikael Ringmarck

Det var trevligt att höra Uffe och tack själv får man säga.  ;) Din sida har blivit ett givet inslag i vardagen. Ärligt talat kan jag säga att det skulle vara besvärligt utan den när man som i mitt fall ofta vill kolla upp historiken på gamla skorvar (och nyare sådana).

Ulf Rådeström

Kul att se att den uppskattas så mycket.
Dessutom har det nu passerat 30.000 fordonsvisningar idag - alltså innebär det att ni tittar på 10.000 bussar i veckan - får snart börja ta betalt tror jag  :P

Carl Eric

Citat från: Ulf Rådeström skrivet 09 maj 2010, 19:16:17 PM
Kul att se att den uppskattas så mycket.
Dessutom har det nu passerat 30.000 fordonsvisningar idag - alltså innebär det att ni tittar på 10.000 bussar i veckan - får snart börja ta betalt tror jag  :P

Då lär antalet minska....  ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ulf Rådeström

Citat från: calken skrivet 09 maj 2010, 19:30:31 PM
Då lär antalet minska....  ;)

haha...var du inte så säker på det :P
hmm...vad hände med din egen kommentar nere på dina inlägg "bra jobbat" tro ;-)?

Men oroa dig inte - jag skall inte

Carl Eric

Citat från: Ulf Rådeström skrivet 09 maj 2010, 20:47:22 PM
haha...var du inte så säker på det :P
hmm...vad hände med din egen kommentar nere på dina inlägg "bra jobbat" tro ;-)?

Men oroa dig inte - jag skall inte

Hahahah, sorry! Glömde det!  :)

Men du vet ju att den är overdelig i jobbet med bildregiering! (Eller mer när man ska lägga upp dem här!  :) )
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!