Åka med Swebus till Köpenhamn ifrån Helingborg.

Startat av Möllers, 29 april 2010, 20:22:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Kollade just om Swebus om det var biljare åka med buss till köpenhamn det var det gick bara på 100kr åka till köpenhamn ifrån helsingborg.
Då kollade jag på skånetrafiken sida där gick det på 184kr åka till köpenhamn ifrån helsingborg det var mycket dyare ju.
Då kommer jag testa åka med swebus till köpenhamn läggre fram till sommaren då det som är bra man kan lösa biljett på knutpunkten till swebus så man behöver inte boka en via nätet  :)
Har jag tur får man åka med nya scania bussen som kommer gå hos swebus snart  8)

Ersa

Köpenhamn-Helsingborg kostar mellan 80-110 kr på nätet. Priserna varierar mellan avgångarna, och beroende på vilken veckodag det är. Det blir dessutom alltid dyrare ju närmare avgångstiden man kommer. Handlar du dessutom biljetten i en kassa blir det ytterligare ett prispåslag. Priset du ser på hemsidan gäller bara på just hemsidan.

Du kan även köpa både tur- och returbiljetten samtidigt, om du vill slippa köpa returbiljetten i Köpenhamn.

Möllers

ok hade bara tänkt åka till köpenhamn med buss bara sen kommer jag ta tåget hem ifrån danmark.
Som sakt skulle bara vilja åka med en swebus för första gången nån gång därför jag hade tänkt ta bussen till danmark.
Tänkte jag ochså på det kan ha varit internet priser som stog där.