Par hade sex under bussresan, åtals

Startat av Carl Eric, 28 april 2010, 11:10:13 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Sveriges radio vet mer!

Chockerade medresenärer i en fullsatt buss på väg söderut från Stockholm blev vittne till hur paret längst bak blev alltmer intimt. Till slut gjorde paret bara halvhjärtade försök att dölja att det hade sex.

Swebus?

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

1896

Christer K

Precis som det aldrig har hänt förut, jag hade ett par som inte kunde vänta tills de kom hem. Men då var bussen nästan tom och endast nattljuset var på i turistbussen.

Mycket har man vart med om.

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

groenis

Det hände även linjebussar,
Hade ett par som satt bakom förarplatsen fick säga till ett par gånger
även min kollega som var på väg till jobbet sa till.

/Lennart

frigge

när jag körde sovbuss hände det ibland att man hittade spår efter älskande par.. och en gång hittade jag själva paret när bussen skulle bäddas på färjan till puttgarden. Utslängning blev de belönade med.

yngrot

Sånt har jag ännu inte varit med om men en kollega råkade ut för en liknande sak.. Han såg en kille längst bak i bussen som såg ut att må dåligt så han stanna bussen och tog med sig en påse att spy i  dock gav han påsen till tjejen som han ej såg först och sa "du kan spotta i den sen"... Hon skämdes rätt ordentligt då föraren visst vem hon var ... hon jobbade i kiosken.... ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....