Huvudmeny

Lund S..

Startat av Bussmicke, 02 september 2007, 22:41:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Har scannat in några bilder från Arriva Lund.

Fler bilder finns på hemsidan.
//MN
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

12 bilder till är ute
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas Ljungqvist

Mycke härligt, väcker minnen... Tack Micke..

Rickardo

Trevliga bilder!
Inga MaxCi kvar i Skåneland...inte som kör för Skånetrafiken iaf  :'( :'(

Niklas Bygdestam

Citat från: Rickardo skrivet 03 september 2007, 22:31:22 PM
Trevliga bilder!
Inga MaxCi kvar i Skåneland...inte som kör för Skånetrafiken iaf  :'( :'(

Finns ingen kvar? Har för mig att någon har visat en bild på en MaxCi i Skånegrönt vid något tillfälle
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Rickardo

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 03 september 2007, 22:32:51 PM

Finns ingen kvar? Har för mig att någon har visat en bild på en MaxCi i Skånegrönt vid något tillfälle
Dem enda gröna MaxCi jag kommer på är Swebus 1282 som gick i Ängelholm men den finns inte kvar sedan länge. Helsingborg hade en/flera vita hos Swbus, Lund hade denna när Arriva körde. MaxCi har aldrig varit vanligt här nere tyvärr...
Rätta mig gärna om det finns fler jag glömt... :D
/R

SkåneJonas

finns det inte en sådan skapelse i grön uniform nere i trelleborg på stadstrafiken!?

SkåneJonas

äsch om jag bara väntat in bilderna..............men men har man trög data får man blåta sin okunskap i bussmodeller åtminstone när det gäller scania............. :) ingen sådan i trellehola inte