GS hybridbuss i Stockholm [bild]

Startat av Göran Nilsson, 16 april 2010, 21:49:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Göran Nilsson

Volvo Bussar/ GS 51 vid Tegelbacken i eftermiddags. Vad den gjorde där vet jag inte.
/ GNl

Fredde

Citat från: Göran Nilsson skrivet 16 april 2010, 21:49:38 PM
Volvo Bussar/ GS 51 vid Tegelbacken i eftermiddags. Vad den gjorde där vet jag inte.
/ GNl

Stiligt! Den var på besök hos Nobina i Björknäs (Nacka) under dagen, för att under sena eftermiddagen åka tillbaka till Göteborg i sällskap med 0031.

/Fredde

Bussmicke

Fan va synd man jobbade, denna hade varit värt att fota
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

Citat från: Fredde_J skrivet 16 april 2010, 22:08:00 PM
Stiligt! Den var på besök hos Nobina i Björknäs (Nacka) under dagen, för att under sena eftermiddagen åka tillbaka till Göteborg i sällskap med 0031.

/Fredde

Såg den oxå passera Skeppsbron igår, men vad ska det med 0031 till? Får vi behålla den inte?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Fredde

Citat från: calken skrivet 17 april 2010, 20:09:11 PM
Såg den oxå passera Skeppsbron igår, men vad ska det med 0031 till? Får vi behålla den inte?

Jodå, den återkommer om några veckor.

Carl Eric

Citat från: Fredde_J skrivet 17 april 2010, 20:35:39 PM
Jodå, den återkommer om några veckor.

Skönt! De nyaste B9S:orna är bättre än de gamla!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!