Huvudmeny

3 blåa MaxCi

Startat av Jocke Selling, 10 april 2010, 17:07:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling





Lite arkivgrävande på lördagseftermiddagen ledde till att jag fann dessa. Hoppas det smakar.

//Jocke

Jan Sjöberg

Dessa tre har rullat i Falköping ... Var från början danskreg ..därför är dem några centimter smalare än svenskreg från början
I bussyrket sedan 1990    Började min yrkesbana i SJ Buss

yngrot

Alltid trevligt med MaxCi men synd när de hamnar på såna här ställen..  och du tänkte även på B-M med MaxCi skyltad "Ej i trafik"...  ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jocke Selling

Citat från: yngrot skrivet 11 april 2010, 19:19:08 PM
Alltid trevligt med MaxCi men synd när de hamnar på såna här ställen..  och du tänkte även på B-M med MaxCi skyltad "Ej i trafik"...  ;D

Jo visst är det trevligt med MaxCi även i lite tveksamma miljöer som denna, och jag tänkte ju att även B-M torde acceptera skyltningen i detta sammanhang, då det väl troligen kan ses som vägs ände, iaf i Sverige.

Fredde


Lars

Citat från: Jocke Selling skrivet 10 april 2010, 17:07:33 PM




Swebus godsbuss 0726 skymtar till höger, en buss som gick Karlstad - Långflon och hade Finnskogabuss som första ägare de senaste åren var den placerad i Hagfors men gjorde även en del turer i Arvika ibland