VL-Buss x 4 på sjukhusvägen

Startat av Jocke Selling, 05 april 2010, 17:56:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Ojojoj vilket väder det var. Ändå var vi "sportfånarna" oräknade inte mindre än sju "idioter" ;) som sprang som yra höns bland bussarna medans snön piskade oss, och byggde fantastiska istappar i Oskars frisyr.

De flesta av mina bilder funkade, när det kom till kritan. Kanske för att jag hoppade över det som kändes mest hopplöst, eller för att jag inte har så värst höga krav på mig själv ;)

Fyra VL-Buss lyckades jag plåta.









//Jocke

yngrot

När du såg detta väder fick du inte lust att bara krypa ner i den varma sängen igen??   För sånt här väder är väl inge vidare bussmuppväder eller???  ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Jocke Selling

Citat från: yngrot skrivet 05 april 2010, 18:15:28 PM
När du såg detta väder fick du inte lust att bara krypa ner i den varma sängen igen??   För sånt här väder är väl inge vidare bussmuppväder eller???  ;D

Du kan fethaja att jag ångrade mitt deltagande flera gånger. Dock var avslutningen med kina-buffé som jag fick med mig BM på något som trots allt lyfte dagen.
Jag ser det som ett stort mirakel att jag inte blev förkyld för vilken gång i ordningen denna vinter.

yngrot

Förkylning är inge kul men den kan botas lite med Whiskey... Jag vet för jag prova för några veckor sen och den förkylningen vart bättre  ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina