Tre bussar i köerna mot Södertälje...

Startat av Carl Eric, 02 april 2010, 18:48:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Lusan

Ja du, det var inte alls kul....
Körde till Skavsta den dagen och det tog mig 1h20min till Södertäljebron................. ;D

Carl Eric

Citat från: Lusan skrivet 06 april 2010, 21:55:18 PM
Ja du, det var inte alls kul....
Körde till Skavsta den dagen och det tog mig 1h20min till Södertäljebron................. ;D

Ja det var helt sjuk! Men det släppte väl efter Södertälje? Dessa j'vla Göteborgare  ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Pröva vägen via Vårsta. Den körde jag förra veckan norrgående efter en trafikolycka med långa köer som följd. Kollegan framför körde vidare rakt fram... och vi kom båda exakt samma tid till CT...  :P

Lusan

Släppte först riktigt ordentligt efter Hölö/Mörkö.
Gamla vägen brukar vara lika igenproppad den oxå, rullar det dessutom i 25-30km/h på E4:an går den fortare har jag upptäckt.