Huvudmeny

Problem med servern?

Startat av Frippe Fribas, 01 april 2010, 20:24:20 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Frippe Fribas

Jag hade stora problem att komma in på snacket nu under kvällen, mellan ca 19:25 och strax före 20 gick det inte alls (404), därefter gick det trögt fram till ca 20:10-tiden.
Nu såg jag inte tipset om sidan där man kunde kolla om det var generellt eller inte, men jag ser på huvudtavlan att det inte gjorts några inlägg på nästan en timme mellan 20 och 21 vilket verkar märkligt...
Således drar jag slutsatsen att det kanske var fler än jag som hade svårt att komma in under denna tid?
//Fredrik

Camilla

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 01 april 2010, 20:24:20 PM
Jag hade stora problem att komma in på snacket nu under kvällen, mellan ca 19:25 och strax före 20 gick det inte alls (404), därefter gick det trögt fram till ca 20:10-tiden.
Nu såg jag inte tipset om sidan där man kunde kolla om det var generellt eller inte, men jag ser på huvudtavlan att det inte gjorts några inlägg på nästan en timme mellan 20 och 21 vilket verkar märkligt...
Således drar jag slutsatsen att det kanske var fler än jag som hade svårt att komma in under denna tid?
//Fredrik

Jag kom inte heller in på snacket vid den aktuella tiden så du var inte själv med problemet

Nico

Det har varit lite svårt att komma in i några fall. Troligen beror detta, även om det sagts att det inte ska påverka annat än marginellt, på att visst underhåll utförs på forumet.

// Nico
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman