Huvudmeny

Tripp, Trapp, Trull...

Startat av Bussmicke, 01 april 2010, 20:07:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Taunusch

76

Jag kommenterer väldigt sällan bussbilder, men den här måste jag bara ge tummen upp!

Cero

Härlig bild på trevligt motiv. Symboliken är fullständig med en gammal kämpe som rullar ut ur bild till höger på väg att ersättas av de nya.

Frippe Fribas

Kul variant på ett annat ganska alldagligt motiv!
//Fredrik

bysenbus

Hejsan!

Utomordentligt gott resultat, hur är det med standard ljusen på dom alla ha extra!

Mvh

Optimal

Citat från: bysenbus skrivet 01 april 2010, 21:25:28 PM
Hejsan!

Utomordentligt gott resultat, hur är det med standard ljusen på dom alla ha extra!

Mvh

Halvljusen är skapliga. helljusen är bättre än vad man tror, extraljusen inte dom bästa heller, men dom gör endå nytta.

Ted Selander

Är normalt också sparsam med omdömen, men detta var mycket elegant! Första startposition verkar inte vara det optimala, med tanke på framdörren.

/Ted

Bussmicke

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 01 april 2010, 20:47:52 PM
Kul variant på ett annat ganska alldagligt motiv!
//Fredrik

Det var ungefär som de inte kunde avgöra vem som skulle köra o inte köra...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Frippe Fribas

Nej, det kan jag förstå med tanke på hur bussarna är skyltade.
613 använder samma hållplatsläge som 611 som ligger bakom/utanför 3655.
3662 avvaktar nog att köra in eftersom 604V använder hållplatsläget framför 611 och 613 varför han förmodligen skulle "låsa" 613 om han körde in framför honom.
Men jag kan tänka mig att det måste ha sett smålustigt ut som sagt...
//Fredrik

yngrot

Trevligt  det vill till att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt.. ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina