Huvudmeny

Trångt värre

Startat av Martin Maltkvist, 30 augusti 2007, 21:28:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

Efter att bussen mot Borsökna ankommit dröjde det inte länge innan en Scania på 19 ankommer, kort därpå kom dessutom 1:an mot Hällby och ställer sig tokigt och till råga på allt skulle dessutom linje 13 ta sig förbi på något sätt. Den fick helt enkelt ta ut lite extra för att komma förbi och allt löpte på bra även om det såg trångt ut för en stund
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussgubben

Martin Maltkvist

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Simon A

Var det trängre på plats för det ser inte så trångt ut på bilden?

//Simon

Jona

HEJ

Denna bild är också ett lysande exempel på "Situationsbild" och det är denna bild som fick mig och återigen börja tänka på kategorisering av bilder.
se länk http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=3368.0
MVH Filosofen Jona

Martin Maltkvist

Citat från: Simon A skrivet 30 augusti 2007, 22:20:35 PM
Var det trängre på plats för det ser inte så trångt ut på bilden?

//Simon
Det såg ut som på bilden, rubriken kanske var en aning missvisande men jag upplevde det som lite trångt när ledvagnen längst bak stod som det stod samt att ytterligare en buss var på väg. Vart den skulle (en MAN) visste jag inte men när motorljudet nådde mina öron förstod jag att den skulle svänga mot mig.

Hälsningar
/Martin

Simon A

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 30 augusti 2007, 22:27:25 PM
Det såg ut som på bilden, rubriken kanske var en aning missvisande men jag upplevde det som lite trångt när ledvagnen längst bak stod som det stod samt att ytterligare en buss var på väg. Vart den skulle (en MAN) visste jag inte men när motorljudet nådde mina öron förstod jag att den skulle svänga mot mig.
OK, då förstår jag. Som Uppsalabo vet man hur det kan se ut när det är riktigt trångt så jag tyckte inte det såg trångt ut i jämförelse ;D

//Simon

Nicklas Vasa

Cyklisten ser ut att vara ute och cykla..... så att säga....