55 mot Sofia på Kungsgatan

Startat av Bussmicke, 19 mars 2010, 00:29:52 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

du dom hatar maxci bussar så fotar du dom endån  ;)

Jona

Citat från: Matti. skrivet 19 mars 2010, 00:39:58 AM
du dom hatar maxci bussar så fotar du dom endån  ;)
Och han gör det med stil och får en trevlig miljöbild också.... /J
MVH Filosofen Jona

Björn Forslund

Citat från: Jona skrivet 19 mars 2010, 10:38:21 AM
Och han gör det med stil och får en trevlig miljöbild också.... /J

Fin bild på en fin busstyp! Det är skillnad på hat och hatkärlek!  ;)

yngrot

Tack Micke kvällen är räddad.. ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Ersa

Ja, tack Micke! Du har nog knäppt fler MaxCi-bilder än alla vi andra tillsammans, så är det verkligen hatkärlek eller ren kärlek? ;)
Ditt bildarkiv kommer att vara ett stort bidrag till att framtiden aldrig kommer att glömma bort denna bussmodell! ;D

Andreas

Citat från: Ersa skrivet 20 mars 2010, 02:04:05 AM
Ja, tack Micke! Du har nog knäppt fler MaxCi-bilder än alla vi andra tillsammans, så är det verkligen hatkärlek eller ren kärlek? ;)
Ditt bildarkiv kommer att vara ett stort bidrag till att framtiden aldrig kommer att glömma bort denna bussmodell! ;D

Hehe. Han vill inte erkänna efter alla dessa år att han egentligen älskar dem. Säg sanningen nu Micke, vi vet att du egentligen älskar dem! ;)

Carl Eric

Tycker ni inte att det räcker nu?

Så fort han visar en bild på en MaxCi så måste vi kommentera det... Uppskatta istället?  ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Det räcker varken med bilderna eller hurraropen! Bussmicke lägger upp MaxCi-bilder och vi andra berömmer objektet direkt. Han måste älska våra positiva kommentarer, då han vet att de kommer som ett brev på posten! 8)

yngrot

Jag gjorde klart för Micke vad som gäller angående MaxCi när han var ner och fota i Tranemo... ;D 
  Undra när dessa bilder dyker upp på ett forum nära dig???   ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 20 mars 2010, 16:01:59 PM
Det räcker varken med bilderna eller hurraropen! Bussmicke lägger upp MaxCi-bilder och vi andra berömmer objektet direkt. Han måste älska våra positiva kommentarer, då han vet att de kommer som ett brev på posten! 8)

Hum, sant!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.