Huvudmeny

Umeå våren 2009

Startat av Ersa, 09 mars 2010, 01:05:34 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Mikael T Nilsson

Snyggt bildsvep! Om jag minns rätt så levererades Swebus 4046 tillsammans med 4047 ursprungligen tilll Swebus Gävleborg.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 09 mars 2010, 16:39:58 PM
Var du trafikledingen också?

Nej, jag var bara utkommenderad för att rätta till något i Ersmark. Minns inte vad det var, men tydligen var det bilbrist denna dag. Därav 9426. Saftblandaren sitter på enbart för fototillfället.

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 09 mars 2010, 18:33:36 PM
Nej, jag var bara utkommenderad för att rätta till något i Ersmark. Minns inte vad det var, men tydligen var det bilbrist denna dag. Därav 9426. Saftblandaren sitter på enbart för fototillfället.

Hahah, allt för den perfekta bilden!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!