Huvudmeny

Nu glömmer vi kylan

Startat av Hans Fredriksson, 26 februari 2010, 11:01:37 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hans Fredriksson

Äntligen blir det nu varmare väder. Det finns hopp om att det blir sommar även denna gång.
Vi som var som var med på 1960-talet kommer ihåg The Beach Boys som var nästan lika stora som The Beatles när vara popidoler härjade som värst.
En sommarlåt:

http://www.youtube.com/watch?v=qBLqXAN5cSQ

SimonB

Helt underbart!
Det har redan töat undan massor i Lund, och solen tittade fram flera gånger idag. Termometern visade 3-5 grader.  :D

groenis

SimonB
nu ska du inte vara egoist och behålla solen och värmen hos dig utan skicka upp den till mig omedelbums ;D

/Lennart

Susanne

Sommaren kommer mig veterligen kommer aldrig i februari/mars. Vi har ju nått som heter vår först.
Och så som det töar idag så försvinner mycket av den snö vi har nu.
Tycker det är toppen att vi för första gången på många år haft en riktig vinter, med kyla och snö.

Videon var inget för mig...

a32

IngemarJ

Hej!

Här i Göteborg trodde jag att jag skulle kunna plocka pilsner ute idag men ack vad jag bedrog mig trots att snön försvunnit på stora ytor. :(

Hälsar

Ingemar

Mölle-Mats

Här i Mölle by the sea så hade vi idag en handfull plusgrader, och det där vita h-vetet började sakta men säkert på att omvandlas till flytande vatten på gatan!

Och ner i dagvattenbrunnen ska eländet rinna!  :twisted:

Och minsann, titta här! Snödroppar är väl ett riktigt tecken på att våren är här (snart i alla fall ... )!!!

Camilla

Citat från: Susanne skrivet 26 februari 2010, 16:56:57 PM
Sommaren kommer mig veterligen kommer aldrig i februari/mars. Vi har ju nått som heter vår först.
Och så som det töar idag så försvinner mycket av den snö vi har nu.
Tycker det är toppen att vi för första gången på många år haft en riktig vinter, med kyla och snö.

Videon var inget för mig...

Jag håller med dig att det var toppen med en rktig vinter i år för det är ju så mycket trevligare när det är snö hela vintern.
Videon var inget för mig heller

Hans Fredriksson

Ber om ursäkt om videon väcker anstöt. Även jag tycker illa om dylika filmbilder. De tillhör en gången och förlegad tid.

Min avsikt att länka videon var enbart för musikens skull. Det var ju Beach Boys och deras surfingsound som jag ville förmedla.

Då har jag sagt detta.