Några färska SL-bilder!

Startat av Robert Brink, 22 februari 2010, 11:17:47 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Robert Brink

Gick en sväng till ICA för en timme sedan och knäppte av några bilder!

Här har vi Busslink 5080   på Rosenlundsgatan! Det hade inte gått någon 4 på en bra stund, så 74:an blev poppis när den dök upp!

Sen har vi 2 st 4:or på gång! Här har vi nr 2 Busslink 5345, som strax svänger ner på Rosenlundsgatan i röken av sin kompis före!

Och så har vi båda vid Hpl Rosenlundsgatan! Busslink 5313 och 5345!

Och en bonusbild från igår! Busslink 4421 rullar in mot Östra Hamnplan i Vaxholm!

//R

Andreas

Snygga bilder! Den sista blir nog min absoluta favvo!  ;)

Mikael T Nilsson

Tack för mycket snygga vinterbilder! Kul att du fick med 4421! Den verkar ha kört på linje 678 vid fototillfället.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Max W

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 23 februari 2010, 08:43:35 AM
Tack för mycket snygga vinterbilder! Kul att du fick med 4421! Den verkar ha kört på linje 678 vid fototillfället.
Nja? Linjen bytte nummer för några år sedan och eftersom det står att det är en bonusbild från igår lär det vara linje 688 som 4421 trafikerade vid fototillfället :D

Mikael T Nilsson

Citat från: Max W skrivet 23 februari 2010, 14:24:42 PM
Nja? Linjen bytte nummer för några år sedan och eftersom det står att det är en bonusbild från igår lär det vara linje 688 som 4421 trafikerade vid fototillfället :D

Det stämmer bra, självklart ska det vara 688. Jag lever kvar med den gamla Vaxholmsnummerserien.  :)
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

NerdBoy

Citat från: Robert Brink skrivet 22 februari 2010, 11:17:47 AM
Och en bonusbild från igår! Busslink 4421 rullar in mot Östra Hamnplan i Vaxholm!

Petimäteranmärkning: nu blev det inte riktigt rätt med väderstrecken. Bussen är på väg till Söderhamnsplan, i bakgrunden syns Västerhamnsplan.

Trevliga bilder!  :)