Huvudmeny

Busslinkhistoria 3

Startat av Bussmicke, 20 februari 2010, 12:00:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Anders Lundén

Trevligt Micke.

4353 står sedan några veckor avställd efter att ha blivit påkörd bakifrån av en lastbil.
Bussen är plockad på utrustning och skroten väntar, i sommar skulle den ha fyllt 16 år.

4352 är "still going strong", men även den fyller ju snart 16 och kommer tas ur trafik inom snar framtid.

// Anders

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

Nu väntar jag bara på Nacka/Värmdö, men det kommer väl snart  ;)

MVH Värmdöbon Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Stefan P

Hej

Då hoppas jag du får vänta en stund jag hoppas och tror att BM gör klart Örebro Län först och Karlskoga min födelse stad?

Tack för bilder när en buss såg ut som en buss och inget annat.

mvh Stefan P

Carl Eric

Citat från: Stefan P skrivet 20 februari 2010, 12:39:55 PM
Hej

Då hoppas jag du får vänta en stund jag hoppas och tror att BM gör klart Örebro Län först och Karlskoga min födelse stad?

Tack för bilder när en buss såg ut som en buss och inget annat.

mvh Stefan P

Ja absolut! Men liiite Värmdö nån gång kanske  ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!